FAQ – jak koronawirus wpłynie na obozy młodzieżowe na lato 2020

FAQ – jak koronawirus wpłynie na obozy młodzieżowe na lato 2020

Wiele wskazuje na to, że tak, jesteśmy dobre myśli :) Nie przewidujemy obecnie odwołania żadnych imprez planowanych na lato 2020. Jeśli w miejscu docelowym lub na trasie przejazdu w terminie Państwa wyjazdu nie będzie bezpiecznie zrezygnujemy z organizacji obozu. Bezpieczeństwo uczestników stawiamy sobie na pierwszym miejscu, dlatego podejmując wszelkie decyzje będziemy zawsze brać je przede wszystkim pod uwagę. Obserwujemy dynamicznie zmieniającą się sytuację i wierzymy w to, że wspólnie doczekamy się aż sytuacja w Europie się ustabilizuje. Do wakacji jest jeszcze dużo czasu.

Wszyscy, którzy zarezerwowali imprezę zostaną poinformowani o anulacji swojego turnusu. Jeśli impreza będzie odwołana przez ATAS, wówczas zaproponujemy 2 rozwiązania:

  • zwrot wszystkich wpłaconych środków w 100%, albo
  • przeniesienie wyjazdu na inny termin lub inny obóz w podobnej cenie.

Mamy naprawdę duży wybór wartościowych obozów w różnych krajach.

Bacznie śledzimy wszystkie komunikaty rządowe. Jesteśmy też w bezpośrednim kontakcie z naszymi kontrahentami w Wielkiej Brytanii, we Włoszech, w Hiszpanii i na Malcie. Zdrowie uczestników jest dla nas najważniejsze. Przy podejmowaniu decyzji bazujemy na wytycznych Ministerstwa Rozwoju.

Zgodnie z umową z obozu można zrezygnować w każdej chwili bez podania konkretnego powodu. Koszt rezygnacji z imprezy jest taki sam w tej chwili oraz w późniejszym czasie aż do 41 dnia przed wyjazdem i wynosi 200 zł dla imprez w cenie do 2 500 zł i 400 zł dla imprez w cenie powyżej 2 500 zł. Dopiero na 40 dni przed planowanym wyjazdem wzrastają koszty rezygnacji.

W związku z tym, że do wakacji jest dużo czasu nie opłaca się już teraz rezygnować z imprezy, nie widząc co wydarzy się za kilka miesięcy. Rekomendujemy wstrzymać się z decyzją.

Jeśli w miejscu odbywania się obozu wystąpią nieuniknione i nadzwyczajne okoliczności, które mogą znacząco wpłynąć na przewóz podróżnych i realizację imprezy turystycznej na miejscu obóz zostanie odwołany przez nas, a rezerwujący otrzymają zwrot kosztów w 100%.

Powyższe postanowienia dotyczą tylko i wyłączeni obozów młodzieżowych, organizowanych przez firmę ATAS Sp. z o.o. Nie obejmują one kursów językowych COMFORT.

Powyższe postanowienia dotyczą tylko i wyłączeni obozów młodzieżowych, organizowanych przez firmę ATAS Sp. z o.o.,  czyli

  • zagranicznych obozów językowych (JM1, JM2, JA1-A, JA1-S, JA2-A, JA2-S, JA3, JA4, JA5, JA7, JAC, JAL-A, JAL-S)
  • krajowych obozów językowych (JPJ, JPD), oraz
  •  zagranicznych obozów turystyczno-wypoczynkowych (OH1, OH2, OH3, OG1, OG3, OW1, OW2)

Nie obejmują one kursów językowych COMFORT oraz obozów organizowanych przez innych touroperatorów, przy których proces rezygnacji przebiega na innych warunkach, zgodnie z podpisaną umową.

Zobacz pełną listę kursów językowych COMFORT: https://www.atas.pl/pl/wyjazdy-jezykowe?&tag_id[]=44

Zapewniamy, że wpłacone przez naszych klientów pieniądze na wyjazd są u nas w 100% bezpieczne! ATAS posiada gwarancję ubezpieczeniową wystawioną przez Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji AXA S.A oraz na bieżąco opłaca składki na rzecz Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego za każdego uczestnika obozu. Oznacza to, że w nieprzewidzianych sytuacjach, klient jest zabezpieczony i może ubiegać się o zwrot środków z tytułu gwarancyjnego. To gwarantuje bezpieczeństwo pieniędzy klienta.

Dbając o ogólne bezpieczeństwo - zarówno naszych pracowników, jak również klientów, które jest dla nas najważniejsze – biura ATAS przeszły w tryb pracy zdalnej do odwołania. Oczywiście wciąż jesteśmy do Państwa dyspozycji pod telefonem lub drogą mailową. Proszę jednak mieć na uwadze fakt, że ze względu na dużą liczbę kontaktów ze strony rodziców uczestników kontakt telefoniczny z biurem może być utrudniony. Rekomendujemy zatem zadawanie wszystkich pytań drogą mailową. Jeśli pytania będą się powtarzać nasz FAQ będzie systematycznie rozszerzany o te kwestie o które będziecie nas pytać najczęściej.